භ්‍රමක එන්ජිම (Rotary engine)
  මෙවැනි එන්ජිම් ක්‍රියාත්මක වීමේ යන්ත්‍රණය අනුවැටුම් චලිතය සහිත පිස්ටන් එන්ජිමකට වඩා බොහෝ සෙයින් වෙනස් වෙයි. මෙහි දී සාමාන්‍ය පිස්ටන් හෝ සම්බන්ධක දඬු භාවිත නොවන අතර, විශේෂිත ත්‍රිකෝණාකාර විකේන්ද්‍රික භ්‍රමණයක් (Eccentric rotor) හෙවත් භ්‍රමක පිස්ටනයක් (Rotary piston) එන්ජිමේ නිවෙස්නාව තුළ භ්‍රමණය වෙයි. වැන්කල් එන්ජිම (Wankel engine) මෙවැනි භ්‍රමණ එන්ජිම් අතරින් මෝටර් රථ සඳහා බහුල ව භාවිත කරන එන්ජිම් වර්ගයකි.

(c) Shilpa Sayura Foundation 2006-2017