පාඨාංක කියවීමත් යටියේ ක්රමාංකණයත් පිළිබඳ අවබෝධයක් නොමැති වීමෙන් බොහෝ දෝෂ ඇති වේ.
නිවැරදි ලෙස පාඨාංක කියවුව ද වැරදි උච්චාරණය නිසා දෝෂ ඇති වේ.
කියවන්නාගේ දෘෂ්ටි හැකියාව පාඨාංකවලට විශාල බලපෑමක් ඇති කරයි.
කියවන්නාට ගැළපෙන ලෙස හරස් කෙඳි සකස් නොකිරීම නිසා දෝෂ ඇති වේ.
නිවැරදි ලෙස පාඨාංක කියවුව ද වැරදි උච්චාරණය නිසා දෝෂ ඇති වේ.
කියවන්නාගේ දෘෂ්ටි හැකියාව පාඨාංකවලට විශාල බලපෑමක් ඇති කරයි.
කියවන්නාට ගැළපෙන ලෙස හරස් කෙඳි සකස් නොකිරීම නිසා දෝෂ ඇති වේ.