මෙම ක්රමයේ දී ස්නේහනය සිදු කරන්නේ දඟර කඳේ මහකොනට සම්බන්ධ පිස්ටන් අතේ යටි කෙළවරට සම්බන්ධ ව ඇති හැන්දක් වැනි කොටසක් මඟිනි. දඟර කඳ භ්රමණය වන විට එම කොටස ද තෙල් දෙන තුළ වූ තෙල්වල ගිලෙමින් වටපිටාවට තෙල් විසි කරයි.
එම තෙල් මඟින් සිලින්ඩර, කපාට එකලස වැනි කොටස්වල ස්නේහනය සිදු කොට නැවත තෙල් දෙනට පැමිණේ. මෙම ක්රමය පැරණි ස්ථානීය තනි සිලින්ඩර් එන්ජිම්වල ද භාවිත කෙරේ. මෙවැනි එන්ජිම්වල ස්නේහක ක්රමයේ දුබලතා අවම කිරීමට පහත කරුණු කෙරේ අවධානය යොමු කළ යුතු ය.
* තෙල් නිවැරදි මට්ටමේ පවත්වා ගැනීම.
* ස්නේහක තෙල්වල දුස්ස්රාවිතාව පවත්වා ගැනීමට නියමිත කාල සීමා තුළ තෙල් මාරු කිරීම.
* දඟර කඳ දෙකෙළවර යොදා ඇති තෙල් මුද්රා අබලන් වූ විට ඒවා නැවත යෙදීම.
එම තෙල් මඟින් සිලින්ඩර, කපාට එකලස වැනි කොටස්වල ස්නේහනය සිදු කොට නැවත තෙල් දෙනට පැමිණේ. මෙම ක්රමය පැරණි ස්ථානීය තනි සිලින්ඩර් එන්ජිම්වල ද භාවිත කෙරේ. මෙවැනි එන්ජිම්වල ස්නේහක ක්රමයේ දුබලතා අවම කිරීමට පහත කරුණු කෙරේ අවධානය යොමු කළ යුතු ය.
* තෙල් නිවැරදි මට්ටමේ පවත්වා ගැනීම.
* ස්නේහක තෙල්වල දුස්ස්රාවිතාව පවත්වා ගැනීමට නියමිත කාල සීමා තුළ තෙල් මාරු කිරීම.
* දඟර කඳ දෙකෙළවර යොදා ඇති තෙල් මුද්රා අබලන් වූ විට ඒවා නැවත යෙදීම.