දෙපහර යතුරු පැදි, රෝද තුනේ වාහන වැනි වාහන සඳහා 2T ස්නේහක තෙල්, පෙට්රල් සමඟ මිශ්ර කොට ඉන්ධන ටැංකියට යොදයි. පෙට්රල් හා ස්නේහක තෙල් මිශ්ර කළ යුතු අනුපාතය ඒ ඒ වාහන නිෂ්පාදකයන් දී ඇති උපදෙස් මත සිදු කළ යුතු වේ. සාමාන්යයෙන් පෙට්රල් හා ස්නේහක තෙල් අතර අනුපාතය 20:1 සහ 25:1 අතර අගයක් වේ.
ඇතැම් යතුරු පැදිවල පෙට්රල් වෙන ම ටැංකියක ද, 2T තෙල් වෙනම ටැංකියක ද යොදන නමුත් යාන්ත්රික ක්රමයක් මගින් චූෂණ නළයේ දී පෙට්රල් හා ස්නේහක තෙල් මිශ්ර කොට දඟර කුටීරයට සැපයේ. මිශ්රණයේ ඇති ස්නේහක තෙල් මගින් සිලින්ඩර බිත්ති හා ස්නේහනය විය යතු චලිත කොටස් ස්නේහනය වේ.
මෙවැනි වාහනවල පෙට්රල් යොදන සෑම අවස්ථාවක ම ස්නේහක තෙල් මිශ්ර කොට යෙදිය යුතු ය. ඉන්ධන සමඟ ස්නේහක තෙල් ද දහනය වන නිසා දෙපහර එන්ජිම්වල කාබන් බැඳීම අධික ය. නිහඬකරයේ ද කාබන් බැඳෙන බැවින් එන්ජිම් හිස මෙන් ම නිහඬකරයේ ද කාබන් වරින් වර ඉවත් කළ යුතු වේ.
ඇතැම් යතුරු පැදිවල පෙට්රල් වෙන ම ටැංකියක ද, 2T තෙල් වෙනම ටැංකියක ද යොදන නමුත් යාන්ත්රික ක්රමයක් මගින් චූෂණ නළයේ දී පෙට්රල් හා ස්නේහක තෙල් මිශ්ර කොට දඟර කුටීරයට සැපයේ. මිශ්රණයේ ඇති ස්නේහක තෙල් මගින් සිලින්ඩර බිත්ති හා ස්නේහනය විය යතු චලිත කොටස් ස්නේහනය වේ.
මෙවැනි වාහනවල පෙට්රල් යොදන සෑම අවස්ථාවක ම ස්නේහක තෙල් මිශ්ර කොට යෙදිය යුතු ය. ඉන්ධන සමඟ ස්නේහක තෙල් ද දහනය වන නිසා දෙපහර එන්ජිම්වල කාබන් බැඳීම අධික ය. නිහඬකරයේ ද කාබන් බැඳෙන බැවින් එන්ජිම් හිස මෙන් ම නිහඬකරයේ ද කාබන් වරින් වර ඉවත් කළ යුතු වේ.