සිසිලන ද්රවය ලෙස ජලය යොදාගත හොත් අධික ශීත දේශගුණයක් සහිත පරිසරයක දී එම ජලය මිදීමට හැකියාව ඇත. එසේ වුවහොත් එන්ජිමේ ක්රියාකාරිත්වයට බාධාවන් ඇති විය හැකි අතර, එම තත්ත්වයන් මගහැරවීමට විවිධ ආකලන ද්රව්ය මිශ්ර කර ජලය යොදා ගැනේ. (එතලීන් ග්ලයිකෝල් වැනි ද්රව්යයක් 60% ක් පමණ ජලය සමඟ මිශ්ර කර සිසිලන ද්රවයක් ලෙස යොදා ගැනේ)
එහි දී සිසිලන ද්රවයේ ද්රවාංකය 0 0C ට වඩා පහළ අගයකට පත් කර ගත හැකි ය. මෙවැනි ද්රාවණයක් සිසිලන ද්රව ලෙස උපයෝගි කරගන්නා විට සිසිලන ද්රව්ය ගැටෙන ස්ථාන මල කෑම අවම කර ගත හැකි ය. සිසිලන පද්ධතියේ පවතින සිසිලන ද්රවය නටන තත්ත්වයට පත්වීමට විවිධ හේතු බලපායි.
එවැනි හේතු කිහිපයකි මේ,
* සිසිලන ද්රවය අඩු වීම.
* සිසිලන ද්රව කාන්දුව
* සිසිලන ද්රව කුහර අවහිර වීම.
* පංකා පටිය බුරුල් වීම හෝ කැඩී යෑම.
* ද්රව පොම්පය නිසියාකාරව ක්රියා නොකිරීම.
* උෂ්ණත්ව පාලකයේ ක්රියාකාරිත්වය ඇනහිටීම.
එන්ජිමක් අධික ව රත් වීමට භාජනය වී ඇති විට විකිරකයේ මූඩිය ගැලවීම නොකළ යුතුය. අලුත් ජලය එකතු කිරීම ද යෝග්ය නොවේ. සිසිලන පද්ධතියේ ජල පොම්පය ක්රියාත්මක කිරීමට පංකා පටියේ ආනතියක් තැබීම කළ යුතු ය.
එහි දී සිසිලන ද්රවයේ ද්රවාංකය 0 0C ට වඩා පහළ අගයකට පත් කර ගත හැකි ය. මෙවැනි ද්රාවණයක් සිසිලන ද්රව ලෙස උපයෝගි කරගන්නා විට සිසිලන ද්රව්ය ගැටෙන ස්ථාන මල කෑම අවම කර ගත හැකි ය. සිසිලන පද්ධතියේ පවතින සිසිලන ද්රවය නටන තත්ත්වයට පත්වීමට විවිධ හේතු බලපායි.
එවැනි හේතු කිහිපයකි මේ,
* සිසිලන ද්රවය අඩු වීම.
* සිසිලන ද්රව කාන්දුව
* සිසිලන ද්රව කුහර අවහිර වීම.
* පංකා පටිය බුරුල් වීම හෝ කැඩී යෑම.
* ද්රව පොම්පය නිසියාකාරව ක්රියා නොකිරීම.
* උෂ්ණත්ව පාලකයේ ක්රියාකාරිත්වය ඇනහිටීම.
එන්ජිමක් අධික ව රත් වීමට භාජනය වී ඇති විට විකිරකයේ මූඩිය ගැලවීම නොකළ යුතුය. අලුත් ජලය එකතු කිරීම ද යෝග්ය නොවේ. සිසිලන පද්ධතියේ ජල පොම්පය ක්රියාත්මක කිරීමට පංකා පටියේ ආනතියක් තැබීම කළ යුතු ය.