උණුසුම් වූ එන්ජිමේ කොටස්වල බාහිර පෘෂ්ඨය පරිසරයේ වාතයට සෘජු ව ම ගැටීමට සැලැස්වීම මඟින් සිසිල් කිරීම මේ නමින් හැඳින්වේ. මෙම ක්රමය විරුද්ධ සුළඟින් සිසිල් කිරීම යනුවෙන් ද ව්යවහාර කෙරෙයි. යතුරු පැදි හා ත්රීරෝද රථ සඳහා බහුල ව උපයෝගි කරගන්නේ මෙම ක්රමවේදය යි.
මෙම ක්රමයේ දී එන්ජිමේ හිස සහ කඳ යන කොටස් දෙකේ වායු ගැටෙන ක්ෂේත්රඵලය වැඩි කර ගැනීම මගින් සිසිලන ශීඝ්රතාව වැඩි කර ගත හැකි ය. පෘෂ්ඨීක ක්ෂේත්රඵලය වැඩි කිරීමට සිසිලන වරල් (Fins) යොදා ගැනේ.