එන්ජිමක අන්තර්ගත කර ඇති සිලින්ඩර ගණන බොහෝ විට එම එන්ජිම භාවිතයෙන් කොතරම් ජවයක් නිපදවීමට අවශ්ය වන්නේ ද සහ එන්ජිම කුමන ස්ථානයක දී භාවිතයට ගන්නේ ද යන කරුණ මත පදනම් වේ.
ඒ අනුව වැඩි ජවයක් අවශ්ය තැන දී වැඩි සිලින්ඩර ප්රමාණයකුත් අඩු ජවයක් අවශ්ය තැන දී අඩු සිලින්ඩර ප්රමාණයකුත් යොදා ගැනේ. ඊට අමතර ව අන්තර්ගත කර ඇති සිලින්ඩර සංඛ්යාව අඩු වුව ද, එම සිලින්ඩරවල පරිමාව විශාල නම් එයින් ද වැඩි ජවයක් නිපදවා ගත හැකි ය. ඒ අනුව එන්ජිමේ අන්තර්ගත කර ඇති සිලින්ඩර ගණන මත පදනම්ව,
* සිලින්ඩර එකක් සහිත (තනි සිලින්ඩර) එන්ජිම් (Single cylinder engines)
* සිලින්ඩර එකකට වඩා ඇති (බහු සිලින්ඩර) එන්ජිම් (Multi cylinder engines) ලෙස බෙදා දැක්විය හැකි ය.
ඒ අනුව වැඩි ජවයක් අවශ්ය තැන දී වැඩි සිලින්ඩර ප්රමාණයකුත් අඩු ජවයක් අවශ්ය තැන දී අඩු සිලින්ඩර ප්රමාණයකුත් යොදා ගැනේ. ඊට අමතර ව අන්තර්ගත කර ඇති සිලින්ඩර සංඛ්යාව අඩු වුව ද, එම සිලින්ඩරවල පරිමාව විශාල නම් එයින් ද වැඩි ජවයක් නිපදවා ගත හැකි ය. ඒ අනුව එන්ජිමේ අන්තර්ගත කර ඇති සිලින්ඩර ගණන මත පදනම්ව,
* සිලින්ඩර එකක් සහිත (තනි සිලින්ඩර) එන්ජිම් (Single cylinder engines)
* සිලින්ඩර එකකට වඩා ඇති (බහු සිලින්ඩර) එන්ජිම් (Multi cylinder engines) ලෙස බෙදා දැක්විය හැකි ය.