කපාට ක්රියාත්මක කිරීමට අවශ්ය කැමි පෙත්ත අඩංගු වන "ඊෂාව" කැමි දණ්ඩ නම් වෙයි. දඟර කඳට සම්බන්ධ වන ගියර රෝදයක් මගින් හෝ එළවුම් පටි හෝ දම්වැල් මගින් කැමි දණ්ඩ භ්රමණය කරයි. කැමි දණ්ඩේ භ්රමණ වේගය දඟර කඳේ භ්රමණ වේගයෙන් හරි අඩක් පමණී. එන්ජිමේ අඩංගු කපාට ගණන අනුව කැමි දඬු එකක් හෝ දෙකක් යොදා ගනියි. මේවා එන්ජින් හිසේ හෝ බඳ කොටසේ පිහිටුවා ඇත.
කැමි දණ්ඩ එන්ජිම් හිසේ අන්තර්ගත කර ඇති විට තල්ලු දඬු භාවිත නොවන අතර සලැඟිලි බාහුව පමණක් භාවිත කෙරේ. ඊට අමතර ව කැමි දණ්ඩ කපාටවලට එක එල්ලේ ඉහළින් පිහිටන විට සලැඟිලි බාහුව ද භාවිත නොවේ. ඒ වෙනුවට බාල්දි ටැපට්ටු යොදා ගැනේ. එක් එන්ජිම් සලින්ඩරයකට කපාට දෙකක් පමණක් භාවිත වන විට ඒවා ක්රියාත්මක කිරීමට එක් කැමි දණ්ඩක් පමණක් යොදා ගනියි. එය කපාට තුනක් හෝ හතරක් වූ විට කැමි දඬු දෙකක් යොදා ගැනේ. කැමි දඬු නිපදවීමට හෙළා තැළීමේ තාක්ෂණය භාවිත කරයි.
කැමි දණ්ඩ එන්ජිම් හිසේ අන්තර්ගත කර ඇති විට තල්ලු දඬු භාවිත නොවන අතර සලැඟිලි බාහුව පමණක් භාවිත කෙරේ. ඊට අමතර ව කැමි දණ්ඩ කපාටවලට එක එල්ලේ ඉහළින් පිහිටන විට සලැඟිලි බාහුව ද භාවිත නොවේ. ඒ වෙනුවට බාල්දි ටැපට්ටු යොදා ගැනේ. එක් එන්ජිම් සලින්ඩරයකට කපාට දෙකක් පමණක් භාවිත වන විට ඒවා ක්රියාත්මක කිරීමට එක් කැමි දණ්ඩක් පමණක් යොදා ගනියි. එය කපාට තුනක් හෝ හතරක් වූ විට කැමි දඬු දෙකක් යොදා ගැනේ. කැමි දඬු නිපදවීමට හෙළා තැළීමේ තාක්ෂණය භාවිත කරයි.