එන්ජින් හිස වාත්තු කිරීමෙන් නිපදවා ගන්නා අතර ඒ සඳහා චීනච්චට්ටි හෝ ඇලුමීනියම් මිශ්ර ලෝහ යොදාගනියි. ඊට අමතර ව, විශේෂයෙන් ෆෝමියුලා වැනි අධික තාපයක් නිපදවන එන්ජිම් සඳහා එන්ජිම් හිස නිපදවීමේ දී ඇතැම් විට තඹ මිශ්ර ලෝහ (Copper alloys) ද යොදා ගැනේ.
ඉන්ධන දහනයේ දී සිලින්ඩරය තුළ පීඩනය ඉහළ යන බැවින්, සිලින්ඩරය තුළ අඩංගු වායු මිශ්රණය පිටතට කාන්දු වීම වළක්වා ගැනීමට එන්ජිම් බඳ සහ එන්ජිම් හිස එකිනෙක සම්බන්ධ වන මුහුණත් අතර වායු රෝධක තත්ත්වයක් පවත්වා ගැනීම අවශ්ය වෙයි.
ඉන්ධන දහනයේ දී සිලින්ඩරය තුළ පීඩනය ඉහළ යන බැවින්, සිලින්ඩරය තුළ අඩංගු වායු මිශ්රණය පිටතට කාන්දු වීම වළක්වා ගැනීමට එන්ජිම් බඳ සහ එන්ජිම් හිස එකිනෙක සම්බන්ධ වන මුහුණත් අතර වායු රෝධක තත්ත්වයක් පවත්වා ගැනීම අවශ්ය වෙයි.