විද්යාව හා තාක්ෂණික දියුණුව නිසා මේ වන විට සමස්ත ලෝකය ම විශ්ව ග්රාමයක් බවට පත් වී ඇත. ශ්රව්ය දෘෂ්ය මාධ්ය ජාලය හා අන්තර් ජාලය නිසා ලෝකයේ කොතැනක හෝ සිදුවීමක් ක්ෂණයකින් දැන ගැනීමට හැකිවෙයි.

වර්තමානය තුළ නිරායාශයෙන් ම ලෝක පුරවැසියෙකු බවට පත් වී ඇති මිනිසාට ලෝකයේ සිදු වූ සහ සිදුවන දේවල් පිළිබඳ යථාවබෝධයක් තිබිය යුතුය.
ලෝක ඉතිහාසය ඉගෙනීම තුළින් මානවයාගේ විශ්ව දැනුම හා දෘෂ්ටිය නිරන්තරයෙන් පුළුල් වෙයි. "මිනිසා උපතින්ම දේශපාලන සත්ත්වයෙකි" යි පැවසූ ඇරිස්ටෝටල්ගේ මතයට අනුව මිනිසාට හුදකලාව ජීවත්වීම අපහසුය.
ඒ නිසා ඕනෑම පුරවැසියෙකු තම රටේ පමණක් නොව ලෝකයේ රටවල ඉතිහාසය ද, අතීත හා වර්තමාන සිදුවීම් ද විචාරශීලිව ගවේශණය කළයුතු වේ. මෙතුළින් ඉදිරියේ සිදුවන අවදානම් තත්ත්වයන් හඳුනාගෙන, එම ව්යවසනයන් වළක්වා ගැනීමටත්, අවම කරගැනීමටත් හැකියාව ලැබේ.
නිදසුනක් ලෙස පළමු හා දෙවන ලෝක යුද්ධ විමර්ශනය කර නැවත දෙවන ලෝක යුද්ධයක් ඇති නොවීමට වගබලා ගැනීමේ හැකියාව ලැබේ.
ලෝක ඉතිහාසය ඉගෙනීම තුළින් මිනිසාගේ දැනුම පමණක් නොව ප්රශ්න දෙස අගතියෙන් තොරව සිතා බැලීමටත්, අපක්ෂපාතිව කටයුතු කිරීමටත් හැකියාව ලැබෙයි. තමා සතු යුතුකම්, අයිතිවාසිකම් පමණක් නොව වගකීම් පිළිබඳ පෞරුෂ්ය ගුණාංග ප්රවර්ධනය කර ගැනීමටත් මෙතුළින් හැකිවේ.
වර්තමානය තුළ නිරායාශයෙන් ම ලෝක පුරවැසියෙකු බවට පත් වී ඇති මිනිසාට ලෝකයේ සිදු වූ සහ සිදුවන දේවල් පිළිබඳ යථාවබෝධයක් තිබිය යුතුය.
ලෝක ඉතිහාසය ඉගෙනීම තුළින් මානවයාගේ විශ්ව දැනුම හා දෘෂ්ටිය නිරන්තරයෙන් පුළුල් වෙයි. "මිනිසා උපතින්ම දේශපාලන සත්ත්වයෙකි" යි පැවසූ ඇරිස්ටෝටල්ගේ මතයට අනුව මිනිසාට හුදකලාව ජීවත්වීම අපහසුය.
ඒ නිසා ඕනෑම පුරවැසියෙකු තම රටේ පමණක් නොව ලෝකයේ රටවල ඉතිහාසය ද, අතීත හා වර්තමාන සිදුවීම් ද විචාරශීලිව ගවේශණය කළයුතු වේ. මෙතුළින් ඉදිරියේ සිදුවන අවදානම් තත්ත්වයන් හඳුනාගෙන, එම ව්යවසනයන් වළක්වා ගැනීමටත්, අවම කරගැනීමටත් හැකියාව ලැබේ.
නිදසුනක් ලෙස පළමු හා දෙවන ලෝක යුද්ධ විමර්ශනය කර නැවත දෙවන ලෝක යුද්ධයක් ඇති නොවීමට වගබලා ගැනීමේ හැකියාව ලැබේ.
ලෝක ඉතිහාසය ඉගෙනීම තුළින් මිනිසාගේ දැනුම පමණක් නොව ප්රශ්න දෙස අගතියෙන් තොරව සිතා බැලීමටත්, අපක්ෂපාතිව කටයුතු කිරීමටත් හැකියාව ලැබෙයි. තමා සතු යුතුකම්, අයිතිවාසිකම් පමණක් නොව වගකීම් පිළිබඳ පෞරුෂ්ය ගුණාංග ප්රවර්ධනය කර ගැනීමටත් මෙතුළින් හැකිවේ.
වර්තමානය තුළ නිරායාශයෙන් ම ලෝක පුරවැසියෙකු බවට පත් වී ඇති මිනිසාට ලෝකයේ සිදු වූ සහ සිදුවන දේවල් පිළිබඳ යථාවබෝධයක් තිබිය යුතුය.
ලෝක ඉතිහාසය ඉගෙනීම තුළින් මානවයාගේ විශ්ව දැනුම හා දෘෂ්ටිය නිරන්තරයෙන් පුළුල් වෙයි. "මිනිසා උපතින්ම දේශපාලන සත්ත්වයෙකි" යි පැවසූ ඇරිස්ටෝටල්ගේ මතයට අනුව මිනිසාට හුදකලාව ජීවත්වීම අපහසුය.
ඒ නිසා ඕනෑම පුරවැසියෙකු තම රටේ පමණක් නොව ලෝකයේ රටවල ඉතිහාසය ද, අතීත හා වර්තමාන සිදුවීම් ද විචාරශීලිව ගවේශණය කළයුතු වේ. මෙතුළින් ඉදිරියේ සිදුවන අවදානම් තත්ත්වයන් හඳුනාගෙන, එම ව්යවසනයන් වළක්වා ගැනීමටත්, අවම කරගැනීමටත් හැකියාව ලැබේ.
නිදසුනක් ලෙස පළමු හා දෙවන ලෝක යුද්ධ විමර්ශනය කර නැවත දෙවන ලෝක යුද්ධයක් ඇති නොවීමට වගබලා ගැනීමේ හැකියාව ලැබේ.
ලෝක ඉතිහාසය ඉගෙනීම තුළින් මිනිසාගේ දැනුම පමණක් නොව ප්රශ්න දෙස අගතියෙන් තොරව සිතා බැලීමටත්, අපක්ෂපාතිව කටයුතු කිරීමටත් හැකියාව ලැබෙයි. තමා සතු යුතුකම්, අයිතිවාසිකම් පමණක් නොව වගකීම් පිළිබඳ පෞරුෂ්ය ගුණාංග ප්රවර්ධනය කර ගැනීමටත් මෙතුළින් හැකිවේ.
ලෝක ඉතිහාසය ඉගෙනීම තුළින් මානවයාගේ විශ්ව දැනුම හා දෘෂ්ටිය නිරන්තරයෙන් පුළුල් වෙයි. "මිනිසා උපතින්ම දේශපාලන සත්ත්වයෙකි" යි පැවසූ ඇරිස්ටෝටල්ගේ මතයට අනුව මිනිසාට හුදකලාව ජීවත්වීම අපහසුය.
ඒ නිසා ඕනෑම පුරවැසියෙකු තම රටේ පමණක් නොව ලෝකයේ රටවල ඉතිහාසය ද, අතීත හා වර්තමාන සිදුවීම් ද විචාරශීලිව ගවේශණය කළයුතු වේ. මෙතුළින් ඉදිරියේ සිදුවන අවදානම් තත්ත්වයන් හඳුනාගෙන, එම ව්යවසනයන් වළක්වා ගැනීමටත්, අවම කරගැනීමටත් හැකියාව ලැබේ.
නිදසුනක් ලෙස පළමු හා දෙවන ලෝක යුද්ධ විමර්ශනය කර නැවත දෙවන ලෝක යුද්ධයක් ඇති නොවීමට වගබලා ගැනීමේ හැකියාව ලැබේ.
ලෝක ඉතිහාසය ඉගෙනීම තුළින් මිනිසාගේ දැනුම පමණක් නොව ප්රශ්න දෙස අගතියෙන් තොරව සිතා බැලීමටත්, අපක්ෂපාතිව කටයුතු කිරීමටත් හැකියාව ලැබෙයි. තමා සතු යුතුකම්, අයිතිවාසිකම් පමණක් නොව වගකීම් පිළිබඳ පෞරුෂ්ය ගුණාංග ප්රවර්ධනය කර ගැනීමටත් මෙතුළින් හැකිවේ.
ලෝක ඉතිහාසය ඉගෙනීම තුළින් මානවයාගේ විශ්ව දැනුම හා දෘෂ්ටිය නිරන්තරයෙන් පුළුල් වෙයි. "මිනිසා උපතින්ම දේශපාලන සත්ත්වයෙකි" යි පැවසූ ඇරිස්ටෝටල්ගේ මතයට අනුව මිනිසාට හුදකලාව ජීවත්වීම අපහසුය.
ඒ නිසා ඕනෑම පුරවැසියෙකු තම රටේ පමණක් නොව ලෝකයේ රටවල ඉතිහාසය ද, අතීත හා වර්තමාන සිදුවීම් ද විචාරශීලිව ගවේශණය කළයුතු වේ. මෙතුළින් ඉදිරියේ සිදුවන අවදානම් තත්ත්වයන් හඳුනාගෙන, එම ව්යවසනයන් වළක්වා ගැනීමටත්, අවම කරගැනීමටත් හැකියාව ලැබේ.
නිදසුනක් ලෙස පළමු හා දෙවන ලෝක යුද්ධ විමර්ශනය කර නැවත දෙවන ලෝක යුද්ධයක් ඇති නොවීමට වගබලා ගැනීමේ හැකියාව ලැබේ.
ලෝක ඉතිහාසය ඉගෙනීම තුළින් මිනිසාගේ දැනුම පමණක් නොව ප්රශ්න දෙස අගතියෙන් තොරව සිතා බැලීමටත්, අපක්ෂපාතිව කටයුතු කිරීමටත් හැකියාව ලැබෙයි. තමා සතු යුතුකම්, අයිතිවාසිකම් පමණක් නොව වගකීම් පිළිබඳ පෞරුෂ්ය ගුණාංග ප්රවර්ධනය කර ගැනීමටත් මෙතුළින් හැකිවේ.
ඒ නිසා ඕනෑම පුරවැසියෙකු තම රටේ පමණක් නොව ලෝකයේ රටවල ඉතිහාසය ද, අතීත හා වර්තමාන සිදුවීම් ද විචාරශීලිව ගවේශණය කළයුතු වේ. මෙතුළින් ඉදිරියේ සිදුවන අවදානම් තත්ත්වයන් හඳුනාගෙන, එම ව්යවසනයන් වළක්වා ගැනීමටත්, අවම කරගැනීමටත් හැකියාව ලැබේ.
නිදසුනක් ලෙස පළමු හා දෙවන ලෝක යුද්ධ විමර්ශනය කර නැවත දෙවන ලෝක යුද්ධයක් ඇති නොවීමට වගබලා ගැනීමේ හැකියාව ලැබේ.
ලෝක ඉතිහාසය ඉගෙනීම තුළින් මිනිසාගේ දැනුම පමණක් නොව ප්රශ්න දෙස අගතියෙන් තොරව සිතා බැලීමටත්, අපක්ෂපාතිව කටයුතු කිරීමටත් හැකියාව ලැබෙයි. තමා සතු යුතුකම්, අයිතිවාසිකම් පමණක් නොව වගකීම් පිළිබඳ පෞරුෂ්ය ගුණාංග ප්රවර්ධනය කර ගැනීමටත් මෙතුළින් හැකිවේ.
ඒ නිසා ඕනෑම පුරවැසියෙකු තම රටේ පමණක් නොව ලෝකයේ රටවල ඉතිහාසය ද, අතීත හා වර්තමාන සිදුවීම් ද විචාරශීලිව ගවේශණය කළයුතු වේ. මෙතුළින් ඉදිරියේ සිදුවන අවදානම් තත්ත්වයන් හඳුනාගෙන, එම ව්යවසනයන් වළක්වා ගැනීමටත්, අවම කරගැනීමටත් හැකියාව ලැබේ.
නිදසුනක් ලෙස පළමු හා දෙවන ලෝක යුද්ධ විමර්ශනය කර නැවත දෙවන ලෝක යුද්ධයක් ඇති නොවීමට වගබලා ගැනීමේ හැකියාව ලැබේ.
ලෝක ඉතිහාසය ඉගෙනීම තුළින් මිනිසාගේ දැනුම පමණක් නොව ප්රශ්න දෙස අගතියෙන් තොරව සිතා බැලීමටත්, අපක්ෂපාතිව කටයුතු කිරීමටත් හැකියාව ලැබෙයි. තමා සතු යුතුකම්, අයිතිවාසිකම් පමණක් නොව වගකීම් පිළිබඳ පෞරුෂ්ය ගුණාංග ප්රවර්ධනය කර ගැනීමටත් මෙතුළින් හැකිවේ.
නිදසුනක් ලෙස පළමු හා දෙවන ලෝක යුද්ධ විමර්ශනය කර නැවත දෙවන ලෝක යුද්ධයක් ඇති නොවීමට වගබලා ගැනීමේ හැකියාව ලැබේ.
ලෝක ඉතිහාසය ඉගෙනීම තුළින් මිනිසාගේ දැනුම පමණක් නොව ප්රශ්න දෙස අගතියෙන් තොරව සිතා බැලීමටත්, අපක්ෂපාතිව කටයුතු කිරීමටත් හැකියාව ලැබෙයි. තමා සතු යුතුකම්, අයිතිවාසිකම් පමණක් නොව වගකීම් පිළිබඳ පෞරුෂ්ය ගුණාංග ප්රවර්ධනය කර ගැනීමටත් මෙතුළින් හැකිවේ.
නිදසුනක් ලෙස පළමු හා දෙවන ලෝක යුද්ධ විමර්ශනය කර නැවත දෙවන ලෝක යුද්ධයක් ඇති නොවීමට වගබලා ගැනීමේ හැකියාව ලැබේ.
ලෝක ඉතිහාසය ඉගෙනීම තුළින් මිනිසාගේ දැනුම පමණක් නොව ප්රශ්න දෙස අගතියෙන් තොරව සිතා බැලීමටත්, අපක්ෂපාතිව කටයුතු කිරීමටත් හැකියාව ලැබෙයි. තමා සතු යුතුකම්, අයිතිවාසිකම් පමණක් නොව වගකීම් පිළිබඳ පෞරුෂ්ය ගුණාංග ප්රවර්ධනය කර ගැනීමටත් මෙතුළින් හැකිවේ.
ලෝක ඉතිහාසය ඉගෙනීම තුළින් මිනිසාගේ දැනුම පමණක් නොව ප්රශ්න දෙස අගතියෙන් තොරව සිතා බැලීමටත්, අපක්ෂපාතිව කටයුතු කිරීමටත් හැකියාව ලැබෙයි. තමා සතු යුතුකම්, අයිතිවාසිකම් පමණක් නොව වගකීම් පිළිබඳ පෞරුෂ්ය ගුණාංග ප්රවර්ධනය කර ගැනීමටත් මෙතුළින් හැකිවේ.
ලෝක ඉතිහාසය ඉගෙනීම තුළින් මිනිසාගේ දැනුම පමණක් නොව ප්රශ්න දෙස අගතියෙන් තොරව සිතා බැලීමටත්, අපක්ෂපාතිව කටයුතු කිරීමටත් හැකියාව ලැබෙයි. තමා සතු යුතුකම්, අයිතිවාසිකම් පමණක් නොව වගකීම් පිළිබඳ පෞරුෂ්ය ගුණාංග ප්රවර්ධනය කර ගැනීමටත් මෙතුළින් හැකිවේ.
