අන්තර් ජාතික වෙළදාමේදි භාවිතා කරන වෙළද උපාය මාර්ග හා ඒවායේ ලක්ෂණ
 

ස්වාභාවික උපාය මාර්ග            : කිසිදු ආකාරයකින් ‍විදෙශ වෙළදාමක් නොතිබිම
අවෘත ආර්ථිකය                        : මුළු විදේශිය වෙළදාම දළ ජාතික නිෂ්පාදිතයෙන් 5% 
                                               කට අ‍ඩු විම 
                                     
ආනයන ආදේශන                    : පාලන ක්‍රම මගින් ආනයනය මත යම් යම්
                                               විශේෂනයන් සිදු කිරිම


අභ්‍යන්තරාවලෝකණය           : දේශිය ආර්ථිකයට ප්‍රමුඛත‍ාවක් ලබා දිම


වෙළද ආර්ථිකය                      : අපනයනය දළ ජාතික නිෂ්පාදිතයෙන් 5%  ක හෝ     
                                            ඊට වැඩි මට්ටමක  විම


අපනයන ප්‍රවර්ධනය                : සියලුම ආයතන වලට එකහා සමාන සාහන‍ාධ‍ාර ලබා
                                               දිම


විවෘත ආර්ථිකය                      : වෙළදාම් කළ හැකි භාණ්ඩ, වෙළදාම් නොකළ හැකි
                                               භාණ්ඩ සහ සර්ව ආර්ථිකය විචල්‍යයන්සම්බන්ධයෙන්  
                                               අභ්‍යන්තර නිදහස්කරණය සැළසිම

(c) Shilpa Sayura Foundation 2006-2017