හාවෙකුගේ ගමන් විලාසය හා ගතිපැවතිම් ගෙන හැර පාන වන්නමකි
තාලරූපය : මැදුම් මහ දෙතිත හා මැදුම් තනිතිත
බෙරපදය 1 : තකුං ජිංජිං තකට දොංතක ( මැදුම් මහ දෙතිත )
බෙරපදය 2 : ජිං ගත ගෝගෝ ( මැදුම් තනිතිත )
( **තානම,කවිය, කස්තිරම, සීරුමාරුව හා අඩව්වේ වරහන් කොට දක්වා ඇති පේලී මැදුම් තනිතිත තාල රූපයට ගැයෙන අවස්තාවේ )තානම :තා නත්ත තනෙ නත්ත තානම් //
( තනත් තනෙන තතන තනෙන තානෙන තම් දාන තනෙන // )
නා නත්ත තනෙ නත්ත තානම් //
ගීතය :
වන පැත්ත බිය පත්ව සයනම් //
( දුටත් යනෙන විටත් දුවන පිටත් පොටගසා පනිමින // )
නැත නාඩි ඉඳ වාඩි වෙව්ලුම් //
නොනැවත්ත යනු නැත්ත එතැනින් //
( හිරුත් අවර ගිරත් පැමිණි කලත් වසන තැනින් දුවන // )
පැන සාඬි පත් රාසි බුදිමින් //
සිරි ගත්ත සදු පත්ව මුදුනින් //
( විටත් ඔවුන තුටත් සිතින මහත් සමඟින් දුවපැන // )
වුනු දැඩි වන වාඩි ලන්නම් //
මේ ඇත්තමයි සත්ත කියනෙම් //
( ගමනක් යන විලසත් ගෙන ඉසිදුන් දෙවි කළ සතොසින // )
කර දැඩි මුසලාඩි වන්නම් //
කස්තිරම :
රුඳග ජිත්තක තකට කුංදත්
තත්ග ජිත්තක තකට කුංදත්
( ජිකුතක තරිකිට කුංදත් තාග්ග ජිත් ජිං කුන්දත්
රොංතක ජිං තකුතක ජිංතකු තක තරිකිට කුකුඳත් )
රුඳග ජිත්තක තකට කුංදත්
තත්ග ජිත්තක තකට තරිකිට දොමිකිට
රුංතක ජිංජිං රුංතක ජිංජිං
රුංතක ජිත්තක තකට තහකඩ දොහකඩ
රුංතක ජිත්තක තකට කඩතක තරිකිට
දොදොං තා
සීරුමාරුව :
තකට දොද්දොං තා තක්කඩ
(තකට දොදොං තා තකට )
තකට දොද්දොං තා
අඩවුව :
තත්ත තරිතරි තතරි තරිතරි
රුංතක කඩ දොං තරිකිට ගතත් තැහිං
( ගත්ත තෙහිඟු තකට තකුඳ
තත්කඩ ජික්කඩ තරිකිට තකට තකුඳ
ගතත් තෙහිඟු තකට තකුඳ
ජික්කඩ ජික්කඩ තරිකිට තකට තකුඳ )
තතත් ජිත් ජිත් තොතොං නං නං
රුංතක තක්කුං තරිකිට තිතිත් තෙයි.
ප්රස්ථාරය :