පාරිභෝගිකයකුගේ ඉල්ලුම තිරණය විම කෙරෙහි බලපාන ප්රධාන සාධක පාරිභෝගික ඉල්ලුම් තිරක යන්නෙන් අදහස් වේ. පාරිභෝගිකයකුගේ ප්රධාන ඉල්ලුම් තිරක පහත දැක්වේ.
- සලකා බලන භාණ්ඩයේ මිල.
- පාරිභෝගිකයාගේ ආදායම හා ධනය.
- අනෙකුත් භාණ්ඩවල මිල, එනම්, ආදේශන භාණ්ඩ, අනුපුරක භාණ්ඩ හා වෙනත් සියලුම භාණ්ඩ යනාදියෙහි මිල.
- පාරිභෝගික රුචිය.
- මිල අපේක්ෂණය, එනම්, භාණ්ඩ මිල පිළිබද අනාගත අපේක්ෂණ.
- තරුණ දත්ත, එනම්, වයස් ව්යුහය, ග්රාමිය නාගරික භාවය, ස්ත්රි, පුරුෂ , ළමා, තරුණ, වැඩිහිටි, යනාදී සාධක.