ගනිදු ක්රීඩා පරිගණක ක්රම ලේඛනය ඉගැන්වීමට ගූගල් Blockly ආධාරයෙන් සාදා ඇත. එය ක්රම ලේඛනය ගැන දැනමක් නොමැති කුඩා ලමුන් සඳහා වන අතර අවසානයේ ඔවුන් ක්රම ලේඛන භාෂා භාවිතා කිරීමට හුරුවේ.
![]() |
ප්රහෙලිකා : ගනිදු ක්රීඩා භාවිතා කරන හැඩ ගැන ගැනත් ඒවා එකනෙක සම්බන්ධ කරන අයුරුත් උගන්වයි. |
![]() |
වංකගිරිය : නැවත නැවත දුවන රවුම් හා තීරණ ගැනීම කියා දේ. ක්රමයෙන් අභියෝගාත්මක වේ. |
![]() |
කුරුල්ලා : ගැඹුරට තීරණ ගැනීම ගැන කියාදෙයි. සංකීර්ණ තීරණ මත ක්රම ලේකනය පාලනය හා ගලායාම ගවේශණය කරයි. |
![]() |
කැස්බෑවා : නැවත නැවත දුවන කේතගැන ගැඹුරට කියාදෙයි. නැවත නැවත දිවීමෙන් රූපයක් අඳින්න. . |
![]() |
කතන්දර : ගනිත සමීකරණ හඳුන්වා දේ. ගණිතය භාවිතා කර කතන්දරක් හදන්න එය ලෝකයට පෙන්වන්න පළකරන්න. |
![]() |
පොකුණු ප්රහාරය : ගුරුවරයකු අකුරු භාවිතා කරන ක්රම ලේඛනය කියාදේ. සංස්කාරකයක ක්රම ලේඛනය කිරීම අලුත් අත්දැකීමක්.. |
![]() |
පොකුණු සටන : පොකුණු සටනින් දිනන්න පුලුවන්ද? දක්ෂ තාරාවා ප්රෝගෑම් කරන්න . |
ගනිදු ක්රීඩා අනාගත ක්රමලඛකයන් උනන්දු කිරීමට ගූගල් සෑදූ Blockly Games එක මගින් නිමවා ඇත.. සියලු ක්රිඩා තනියම හෝ පංති කාමරයේදී හා පිටතදී කල හැක.